مدیر اجرایی دل: مایکروسافت نباید سیستم تبلت را ویندوز RT می نامید
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

ویندوز 8 در دو نسخه متفاوت به بازار ارایه شده. یکی ادامه ویندوز های قبلی است و دیگری روی تبلت ها نصب می شود و ویندوز RT نام دارد. اما این دو نسخه سیستم عامل تفاوتی مهم و اساسی با یکدیگر دارند. ویندوز RT فقط قادر به اجرای نرم افزارهایی است که ویژه پردازشگرهای ARM ساخته شده اند و نمی تواند نرم افزارهای رایج ویندوز را اجرا کند.
حالا آقای جفری کلارک مدیر بخش تجارت پی سی شرکت دل می گوید او با این اسم برای سیستم عامل تبلت ها مخالف بوده است. او می گوید که در این مورد با استیوبالمر مدیرعامل مایکروسافت صحبت کرده و به او هشدار داده که مایکروسافت نباید از نام تجاری «ویندوز» برای سیستم عامل تبلت اش استفاده کند.
او معتقد است که استفاده از نام ویندوز سبب می شود مشتریان این تصور را داشته باشد که ویندوز وی تبلت ها قادر به اجرا نرم افزارهای نسخه ویندوز دسکتاپ است.
اما استیو بالمر با این ایده موافق نبوده و در نهایت تصمیم مایکروسافت این شده که نسخه تبلت سیستم عامل را ویندوز RT بنامد. هر چند به نظر می رسد این نامگذاری حداقل در مواردی سبب گیج شدن مشتری ها شده است.
بر اساس گزارش رسیده مایکروسافت به خاطر همین موضوع سیاست برگشت محصول اش را تغییر داده. تا مشتریانی که تبلت سرفیس را خریده اند بتوانند آن را عوض کنند. چرا که برخی از آنها فکر می کردند تبلت آنها قادر به اجرای نرم افزارهای دسکتاپ ویندوز است.
از طرف دیگر کارشناسان دیگری هم معتقداند اگر مایکروسافت سیستم عامل تبلت اش را با برندی دیگر وارد بازار می کرد در واقع ضربه بزرگی به خودش وارد کرده بود. چرا که همه کاربران سیستم عامل این شرکت را به نام ویندوز می شناسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 244
بازدید کل : 18967
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->